DOSTAWA PRODUKTÓW
Zakupione produkty dostarczamy Klientom na terytorium Polski za pośrednictwem firm: DHL – przesyłki kurierskie (regulamin) lub Raben - przesyłki paletowe (regulamin).
Procedura zamówienia z dostawą realizowaną poza granice Polski opisana jest na stronie (wysyłka zagraniczna).
Dla wygody Klientów, zakupy cięższe lub o większych gabarytach, wysyłamy przesyłką kurierską w 2 lub nawet 3 paczkach po to, by możliwe było dostarczenie ich do samych drzwi (wniesienie ich na piętro w bloku kurier realizuje tylko dla paczek do wagi 30 kg, a niektóre nasze produkty mogą przekroczyć ten pułap). Wszystkie paczki dostarczane są w jednej przesyłce (za jednym razem).
W większości przypadków nasze produkty muszą być wysłane jako przesyłki niestandardowe, podlegające podwyższonej opłacie (zawierajace elementy szklane, kruche i delikatne oraz płyny). Niektóre produkty, ze względu na ich specyficzne cechy, wysyłamy przesyłką paletową. Przesyłka paletowa charakteryzuje się tym, że towar dostarczony jest pod wskazany adres i wypakowany z samochodu na grunt - Klient sam musi zadbać o wniesienie do mieszkania, domu czy innego pomieszczenia dostarczonej przesyłki (wraz z paletą).
Możliwy jest również odbiór osobisty w siedzibie naszej firmy.
Status przesyłki
KLIENT otrzymuje powiadomienia o statusie przesyłki oraz przewidywanym terminie jej doręczenia na podany w zamówieniu adres e-mail lub numer telefonu.
Śledzenie on-line:
- przesyłka kurierska na stronie DHL (śledzenie przesyłki DHL)
- przesyłka paletowa na stronie Raben (śledzenie przesyłki Raben)
Odbiór przesyłki
Nasze produkty na czas dostawy starannie zabezpieczamy, by dotarły do Klienta w nienaruszonym stanie. Jeśli jednak po odbiorze przesyłki okaże się, że produkt jest uszkodzony można złożyć reklamację z tytułu rękojmi. Aby była ona skuteczna zalecamy:
- przyjąć przesyłkę od dostawcy (można ją otworzyć tylko po pokwitowaniu odbioru i ewentualnie uiszczeniu pobrania),
- otworzyć przesyłkę w obecności kuriera i sprawdzić jej stan,
- w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności z umową sprzedaży (np. brak jakiegoś elementu lub uszkodzenie produktu w postaci wgniecenia, obicia, uszczerbienia czy stłuczenia) należy poprosić kuriera o spisanie protokołu szkody, który będzie stanowił załącznik do Formularza reklamacji (można dołączyć również zdjęcia obrazujące wady powstałe w czasie dostawy do Klienta) - protokół szkody w tym przypadku będzie stanowił podstawę reklamacji.
Więcej na temat reklamacji produktu uszkodzonego podczas dostawy znajduje się w zakładce (Zwroty i reklamacje)
Forma przesyłki
Niektóre modele biokominków dostarczane są w formie wymagającej samodzielnego złożenia w całość. Montaż nie wymaga użycia specjalistycznych narzędzi - elementy montażowe, jak wkrętki i trzpienie można (a wręcz należy) dokręcić palcami, z wyczuciem; unikając ryzyka mechanicznego uszkodzenia jakiejś części (np. szyby), spowodowanego zbyt mocnym jej dokręceniem.
Wkład do biokominka stanowiący integralną część kompletu, zawsze znajduje się w odzielnym opakowaniu do samodzielnego umieszczenia go w biokominku - dotyczy to również biokominków wysyłanych w całości.
SPOSOBY PŁATNOŚCI
Spośród oferowanych przez nas sposobów płatności można wybrać najbardziej dogodny dla siebie:
- przelew zwykły na konto firmy MILA Agnieszka Mila po złożeniu zamówienia i przed dostawą towaru (dane do wpłaty znajdują się w zakładce kontakt, w tytule wpłaty należy podać numer zamówienia otrzymany wraz z jego potwierdzeniem przesłanym na podany adres mailowy),
- przelew za pomocą bezpiecznego systemu Przelewy24.pl (na ostatnim etapie zamówienia system automatycznie przekieruje nas na stronę wybranego wcześniej banku, zaś kolejne kroki należy wykonywać wg pojawiających się instrukcji),
- pobranie - zapłata gotówką kurierowi w dniu dostawy zamówienia,
- pobranie z przedpłatą - 30% wartości zamówienia należy wpłacić przelewem zwykłym na konto firmy MILA Agnieszka Mila po złożeniu zamówienia, pozostałą część gotówką kurierowi w dniu dostawy zamówienia,
- gotówka - przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy MILA Agnieszka Mila,
- gotówka z przedpłatą - 30% wartości zamówienia należy wpłacić przelewem zwykłym na konto firmy MILA Agnieszka Mila po złożeniu zamówienia, pozostałą część gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy MILA Agnieszka Mila.
Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje niezwłocznie po wpłynięciu należności na konto firmy MILA Agnieszka Mila lub przy wyborze opcji pobranie i gotówka po mailowym potwierdzeniu złożenia zamówienia.
Przy wyborze opcji pobranie lub gotówka przy zamówieniu produktu o wartości min. 3000 zł wymagana jest przedpłata w wys. 30 % wartości zamówienia.