Pomoc
Dokonując zakupu w naszym sklepie internetowym w przesyłce Klient otrzymuje:
- zakupiony produkt lub produkty (komplet wraz z akcesoriami dodatkowymi),
- Kartę gwarancyjną zakupionego produktu wraz z treścią Warunków gwarancji i Formularzem reklamacji z tytułu gwarancji,
- Dokument sprzedaży (paragon lub faktura Vat),
- Instrukcję obsługi,
- Formularz odstąpienia od Umowy (chyba, że produkt nie podlega przepisowi prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość).
Odstąpienie od Umowy sprzedaży zawartej na odległość
Zgodnie z obowiązującymi przepisami każdy konsument, który dokonał zakupu w naszym sklepie internetowym, ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty objęcia w posiadanie zakupionego produktu i dokonać jego zwrotu.
O czym trzeba pamiętać?
Są produkty, co do których prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie obowiązuje, jak np. biopaliwo lub biokominek posiadający indywidualne cechy, które można dobrać spośród podanych atrybutów. Informacja o prawie odstąpienia od umowy sprzedaży lub braku prawa odstąpienia od umowy sprzedaży jest zawarta w opisie każdego produktu (w tabelce z "Danymi technicznymi"). Przed zakupem należy się z nim zapoznać, by wiedzieć czy produkt będzie mógł być zwrócony w tym trybie.
Aby odstąpić od umowy sprzedaży, wystarczy wysłać do nas stosowne oświadczenie (szczegółowe warunki odstąpienia od umowy sprzedaży znajdują się w regulaminie.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość można złożyć:
- drogą elektroniczną na adres: biuro@kominkinabiopaliwo.pl
- pocztą tradycyjną (listem poleconym) na adres:
MILA Agnieszka Mila, ul. Aleksandrowska 179, 91-229 Łódź.
Jeśli oświadczenie o odstąpieniu od umowy zostanie wysłane do nas drogą elektroniczną - niezwłocznie po jego otrzymaniu potwierdzimy ten fakt w wiadomości zwrotnej.
Zwrot środków
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, dokonamy zwrotu otrzymanych od Klienta płatności (w tym koszty dostawy od sprzedawcy do Klienta) maksymalnie w ciągu 14 dni od daty poinformowania nas o decyzji odstąpienia od umowy sprzedaży (koszt zwrotu produktu pokrywa Klient).
WARTO ZAPAMIĘTAĆ: jeśli zwracany produkt będzie nosił ślady użytkowania lub uszkodzenia, a także uszkodzenia powstałe w transporcie zwrotnym - prawo przewiduje możliwość obciążenia Klienta przez sprzedawcę kosztami pomniejszenia wartości produktu. Zakupiony produkt można dokładnie obejrzeć, ocenić estetykę, sprawdzić dopasowanie, ale nie można go użytkować w sposób nieograniczony.
Zwrot środków Klient otrzyma takim samym sposobem płatności, jakim dokonał opłaty za złożone zamówienie, chyba, że jednoznacznie wyrazi zgodę na alternatywną formę dokonania zwrotu. W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat z tytułu otrzymania środków.
Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania zwrotu środków do czasu otrzymania zwracanego towaru lub do czasu dostarczenia dowodu odesłania – w zależności, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Zwrot produktu
Zwracany produkt należy odesłać na adres: MILA Agnieszka Mila, ul. Aleksandrowska 179, 91-229 Łódź lub przekazać osobiście maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia poinformowania o odstąpieniu od umowy. Wystarczy odesłać produkt przed upływem 14 dni.
W związku z odstąpieniem od umowy, koszty odesłania produktu ponosi konsument, a ich wysokość szacowana jest na kwoty wyszczególnione poniżej:
- KURIER MAŁA: 27 zł (przesyłka kurierska - mała paczka),
- KURIER STANDARD: 37 zł (przesyłka kurierska - paczka standardowa),
- KURIER NIESTANDARD: 67 zł (przesyłka kurierska - paczka niestandardowa),
- KURIER 2 PACZKI: 97 zł (przesyłka kurierska składająca się z 2 paczek - w tym jednej niestandardowej),
- KURIER DUŻA: 127 zł (przesyłka kurierska składająca się z 2 lub 3 paczek - w tym jednej standardowej albo z 2 paczek niestandardowych),
- PALETA: 127 zł (przesyłka paletowa).