Termin realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia obejmuje przyjęcie zamówienia do realizacji, jego przetworzenie oraz dostawę.

Dostawa - oznacza czynność faktyczną obejmującą czas od chwili nadania przesyłki przez sprzedawcę do momentu wydania Klientowi produktu określonego w zamówieniu przez dostawcę lub poinformowania Klienta o możliwości odbioru przesyłki.

Termin realizacji zamówienia podany jest przy każdym produkcie. Stosujemy dwa przedziały czasowe: 5 - 14 dni lub 10 - 21 dni. Dni należy rozumieć jako dni kalendarzowe, a liczby oznaczają minimalną i maksymalną liczbę dni, kiedy produkt może zostać dostarczony do Klienta. Jeśli Klient zamawia dwa produkty o różnym terminie realizacji (np. jeden z terminem 5 - 14 dni i drugi z terminem 10 - 21 dni), to dla obu tych produktów będzie obowiązywać dłuższy termin realizacji (czyli 10 - 21 dni) - chyba, że Klient zakupi oba produkty oddzielnie (dwa osobne zamówienia).

Jeśli termin realizacji wynosi 5 - 14 dni, oznacza to, że Klient może najwcześniej otrzymać zakupiony produkt 5-ego dnia po dotarciu zapłaty na konto MILA Agnieszka Mila lub po złożeniu zamówienia (w zależności, jaki sposób zapłaty został wybrany), a najpóźniej 14-ego dnia po dotarciu zapłaty na konto MILA Agnieszka Mila lub złożeniu zamówienia (w zależności, jaki sposób zapłaty został wybrany). Analogicznie rozumieć należy drugi przedział czasowy, tj. 10 - 21 dni.

 

Przykłady

Klient umieszcza wybrany produkt w koszyku elektronicznym, wypełnia formularz zamówienia, wybiera dostawę i sposób płatności, a nastepnie klika przycisk Potwierdź zakup. W tym momencie Klient dokonał transakcji kupna produktu w naszym sklepie. Kiedy otrzyma zakupiony produkt?

 

Przpadek 1:

Załóżmy, że dnia 7 lutego (sobota) kupiliśmy biokominek którego termin realizacji wynosi 5 - 14 dni.  Przy zamawianiu wybraliśmy sposób płatności przelewem zwykłym. Ponieważ na dokonanie płatności mamy 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – zdecydowaliśmy się na płatność dnia 13 lutego (piątek). Jak wiadomo, banki w soboty i niedziele nie księgują wpłat, zatem należność za zakupiony kominek pojawi się na koncie firmy dopiero w poniedziałek (16 lutego). Zatem od dnia następnego (17 lutego) liczy się termin realizacji zamówienia.

Najwcześniej zakupiony biokominek możemy otrzymać 23 lutego (poniedziałek) - gdyż sobota i niedziela nie jest dniem roboczym i firmy kurierskie nie realizują dostaw.

Najpóźniej zakupiony kominek otrzymamy 2 marca (poniedziałek).

Uwaga: jeśli w tym dniu kurier podejmie próbę doręczenia przesyłki, a my będziemy nieuchwytni - uważa się, że termin realizacji zamówienia został przez nasz sklep dotrzymany.

 

Przypadek 2:

Załóżmy, że 17 lutego (wtorek) złożymy zamówienie na biokominek, którego termin realizacji wynosi 10 - 21 dni. Jako sposób płatności wybieramy płatność gotówką i odbiór osobisty. Z uwagi na to, iż biokominek kosztuje mniej, niż 3000 zł - nie musimy wpłacać zaliczki.

Realizacja zamówienia nastąpi w dniu następnym po złożeniu zamówienia, czyli 18 lutego (wtorek).

Najwcześniej biokominek będzie gotowy do odbioru 27 lutego (piątek), a najpóźniej 10 marca (wtorek).

Kiedy zamówienie jest przygotowane i skompletowane otrzymujemy e-mail z informacją, że biokominek jest gotowy do odbioru.

Załóżmy, że biokominek był gotowy w dniu 6 marca (piątek), my jednak przebywamy na urlopie i umawiamy się na odbiór po powrocie, tj. 12 marca (czwartek).

Mimo, że odbiór następuje po 22 dniach od dnia zamówienia - termin realizacji uważa się za dotrzymany.

 

 

Termin realizacji

1   Termin realizacji zamówienia podany jest w polu wyboru cech danego produktu.

2   Jest to przedział czasowy, w którym zamówienie zostanie dostarczone do Klienta lub kiedy produkt będzie gotowy do odbioru osobistego. Termin ten może być krótszy.

3   Termin realizacji zamówienia obejmuje przyjęcie przez sklep internetowy zamówienia od Klienta, jego przetworzenie oraz dostawę produktu.

4   Początek biegu terminu realizacji zmówienia jest uzależniony od wyboru przez Klienta sposobu zapłaty i liczy się w następujący sposób:

  • w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem zwykłym lub wpłaty na konto sprzedawcy – od dnia wpływu na konto sprzedawcy zapłaty za zamówienie;
  • w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności szybkim przelewem Przelewy24 - od dnia otrzymania informacji od Przelewy24 o dokonanej przez Klienta zapłacie za złożone zamówienie;
  • w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem - od dnia zawarcia umowy sprzedaży;
  • w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem z wpłatą zaliczki - od dnia wpływu na konto MILA Agnieszka Mila zapłaty zaliczki za zamówienie;
  • w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym - od dnia zawarcia umowy sprzedaży.